2010 m. sausio 30 d., šeštadienis

Gavau pirmąją išmoką iš neobux

sNow jau rašė apie neobux, bet aš gavau išmoką pirmas. PTC išmokėjo kaip buvo žadėta, vos paspaudus pinigų atsiėmimo mygtuką iškart į e-mail gavau laišką iš paypal apie gautą išmoką. Manau Neobux yra tikrai vertas dėmesio PTC tinklapis, jame idealiomis sąlygomis per metus galima uždirbti net $87709 ir visa tai nieko nedarant!!! Realiai aš galiu jums garantuoti jei užsiimsit šiuo reikalu rimtai tai per metus gausit ne mažiau $2770 tai nėra daug, bet pinigai iš „oro“ niekada nepakenks :) Aišku man iki tokių sumų dar toli, kol kas išsiėmiau tik $2 ir tai trukau apie 1 mėn. dabar žadu tuos gautus $2 investuoti ir už juos nusipirkti referalų, kurie atneš dar pinigų, o už tuos pinigus pirksiu jų dar ir t.t. visa tai užtruks tikrai netrumpai, bet noriu bent per šiuos metus pasiekti $1500, o jau per kitus tikėsiuosi daugiau :)

Štai pinigų gavimo į paypal patvirtinimas. Beje aš gavau ne $2, o $1.96, nes pats neobux'as nuskaičiavo kažkokius mokesčius.

Taip pat nuo šiol visus patikimus PTC (t.y. tuos, kuriuose aš gavau išmokas) matysite puslapio viršuje. O šį PTC gali išbandyti spustelėją ant žemiau esančio banerio. Sėkmės :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą