2009 m. gruodžio 13 d., sekmadienis

Top 7 laukiamiausi 2010metų filmai.

Nors 2009 dar nesibaigė ir dar šiais metais turėsim gerų filmų kaip Avatar ar Ninja Assassin. Bet aš jau sudariau savo laukiamiausių 2010 filmų sąrašą. Tikiuosi pritarsit tokiam filmų išdėstymui. Na ką pradedam:

7. The Last Airbender





Žanrai: Adventure, Family, Fantasy, War.
Lietuvoje: 2010 ?? ??
Pasaulyje: 2010 07 02

Filmas pastatytas remiantis populiariu Nickelodeon animacija Avatar: the Last Airbender, bet Nickelodeon'as uždraudė filmo kūrėjams naudoti žodį Avatar pavadinime, o tai pasako gan daug. Filmas gali būti nenusisikęs kaip ir Dragon Ball. Bet šio aš vistiek laukiu, gal visgi nenuvils, man animacija tirai patiko. Bet visgi jis liko paskutinėje septintoje vietoje.


6. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I


Video medžiagos nėra


Žanrai: Adventure, Fantasy, Mystery.
Lietuvoje: 2010 ?? ??
Pasaulyje: 2010 11 19

Filmo apie Harį Poterį septintoji dalis, taip pat ji yra prieš paskutinioji. Kol kas apie ją informacijos nėra ir aš jos suteik negaliu (neskaičiau knygos), bet manau filmas bus neblogas, nes man visai patiko ir ankstesnės Hario Poterio dalys. Taigi jam atitenka šeštoji vieta.

5. Alice in Wonderland


http://www.youtube.com/watch?v=LjMkNrX60mA
(video negali būti embed'intas)



Žanrai: Adventure, Family, Fantasy.
Lietuvoje: 2010 ?? ??
Pasaulyje: 2010 03 05

19-likmetė Alisa grįžta į magišką pasaulį iš savo vaikystės nuotykių. Tuomet kai ji susitinka su senais draugais jis suprantą savo tikrąjį tikslą: užbaigti Raudonosios Karalienės terorą. Šis filmas aplenkė Harį Poterį vien dėl to jog čia kažkas naujesnio, Haris jau truputi pabodęs su savo nežmonišku kiekiu dalių. O šiaip manau kad šie filmai lygiaverčiai. Tai penkta vieta atitenka Alisai.

4. Iron Man 2





Žanrai: Action, Sci-Fi.
Lietuvoje: 2010 ?? ??
Pasaulyje: 2010 05 07

Antra dalis filmo apie Iron Man, nors dažniausiai manęs netraukia Marvel kūriniai, bet Pirma dalis labai patiko. Tad šitos tikrai laukiu. Gaila tik kad dar nėra beveik nieko atskleista apie antrąja dalį. Iron Man 2 yra mano vienas iš pačių laukiamiausiu filmu, dėl to jam ir suteikiu ketvirtąją vietą.

3. The Book of Eli





Žanrai: Action, Adventure, Drama, Western.
Lietuvoje: 2010 01 22
Pasaulyje: 2010 01 15

Filmas apie vyrą, kuris turi apsaugoti šventą knygą, kurioje yra saugomos žmonijos paslaptys. Veiksmas vyksta postapokaliptiniame pasaulyje. Bent jau man šis filmas labai primena žaidimą „FallOut 3“. Manau filmas bus pasisekęs ir nekantrauju jo pažiūrėti, jam atitenka trečia vieta.


2. Inception


(video negali būti embed'intas)




Žanrai: Action, Sci-Fi, Thriller.
Lietuvoje: 2010 ?? ??
Pasaulyje: 2010 07 23

Dark Knight kūrėju filmas. Filmas įdomus tuo jog veiksmas vyks žmogaus mintyse ir ten negalios jokie fizikos dėsniai. Kol kas dar beveik nieko neaišku apie filmą, laukiam kol išeis daugiau trailer'ių ar bent normalus „Synopsis“. Filmas paima antrą vietą nes aš tikiuosi, kad jis bus tikrai superinis, įdomu Lietuvoje bus pasaulinė premjera? :) Antroji vieta šiam filmui!!

1. The Expendables





Žanrai: Action, Adventure, Thriller.
Lietuvoje: 2010 ?? ??
Pasaulyje: 2010 10 30


Visa „Bad-ass“ komanda(Sylvester Stallone, Jet Li, Bruce Willis, Arnold Schwarzenegger ir kt.) vienoje vietoje. Filmas apie samdinių komandą kurios misija nuvykti į Pietų Ameriką ir nuversti diktatorių. Filmas užima pirmąją vietą vien dėl aktorių, laukiu nesulaukiu kada juos visus galėsiu pamatyti viename filme :) Pirmoji vieta filmui The Expendables!!!


Šaltiniai: YouTube, Imdb, Kinas.info


1 komentaras: